ေနက်ယ္ဝန္း

သီးျခားေခါင္းစဥ္ ေအာက္က သီးျခားလူ

နတ္သားပံုျပင္ (၂) (0)

8:49 PM by , under

ဟိုးေရွးေရွးတုန္းကကၽြန္ေတာ္မွာကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ရွိတယ္ ။
အဲဒီ ကၽြန္ေတာ္မွာကၽြန္ေတာ္အရမ္းခ်စ္တဲ့ ေၾကာင္ေလး ၊ ေခြးေလး ၊ ငွက္ေလးနဲ႔ ။
ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ရွိတယ္ ။

ကၽြန္ေတာ္မွာေၾကာင္ေလးတစ္ေကာင္ ရွိတယ္ ။
အဲဒီေၾကာင္ေလးကေၾကာင္ျဖဴေလး၃လသားေလာက္ နာမည္က .... တဲ့။
ေၾကာင္ထီးေလးဗ် ။
အဲဒီေၾကာင္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ကၽြန္ေတာ္ဦးေလးက သူအသိဆီကေတာင္းၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔အိမ္ကိုေပးတယ္ ။
ၾကြက္ေပါလို႔တဲ့ေလ ။
ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီေၾကာင္ေလးကို အရမ္းခ်စ္တာ ။
အၿမဲတမ္းခ်ီထားခ်င္တာ၊ TV ၾကည့္လည္း ေထြးထားခ်င္တယ္ ။
စာက်က္လည္းေပါင္ေပၚတင္ထားခ်င္တယ္ ။
သူကေတာ့ကၽြန္ေတာ္နား သိပ္မလာဘူး ။
သူဗိုက္ဆာတဲ့အခ်ိန္္က်မွ ေျခေထာက္ကိုေခါင္းနဲ႔လာပြတ္တယ္ ။
က်န္တဲ့အခ်ိန္ေတြဆို ဘယ္လိုေခၚေခၚ ဘယ္ေလာက္ေခၚေခၚ မလာဘူး ။
အတင္းေခၚရင္လူကိုကုတ္တယ္ ။
ဒါမွမရရင္ကိုက္ၿပီး ထြက္ေျပးတက္တယ္ ။
တျခားလူေတြနဲ႔ဆိုရင္ေတာ့ ေခၚစရာေတာင္မလိုဘူး ။
ေဆာ့ေနလိုက္တာမ်ား ေျပာရက္စရာေတာင္မရွိဘူး ။
ကၽြန္ေတာ္ကသာေၾကာင္ေလးကိုခ်စ္ေနတာ၊ ေၾကာင္ေလးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ......။

ကၽြန္ေတာ္မွာေခြးေလးတစ္ေကာင္ရွိတယ္ ။
အဲဒီေခြးက ၁ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ အညိဳေရာင္ေလး ၊ နာမည္က ..... တဲ့ ။
အဲဒီေခြးကို အေမက အိပ္ေစာင့္ဖို႔ ေခြးေမြးရင္ေကာင္းမယ္ဆိုၿပီး သူ႔အသိမိတ္ေဆြ အိမ္ကေခြးမႀကီး သားေပါက္လို႔ေခၚလာတာ ။
ကၽြန္ေတာ္ကအဲဒီေခြးေလးကို တအားခ်စ္တာဗ် ။
အၿမဲတမ္း ကၽြန္ေတာ္အနားမွာ ရွိေစခ်င္တာ ။
ဒါေပမယ့္သူကမလာဘူး ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကို ဘာလုပ္ဘာလုပ္ဆိုၿပီး သင္ေပးရင္လည္း လိုက္မလုပ္ဘူး ။
လက္ေတာင္းရင္လည္းမေပးဘူး ။
ကၽြန္ေတာ္အျပင္ကျပန္လာရင္လည္း မႀကိဳဘူး ။
အိမ္က တျခားလူေတြဆိုရင္ေတာ့ အၿမီးတႏွံႏွံနဲ႔ ခုန္ေပါက္ေနတာပဲ ။
ခိုင္းတိုင္းလည္းလုပ္တယ္ ။
လက္ေတာင္းလည္း ေပးတယ္ ။
အခ်ိန္တန္လို႔ အိမ္ျပန္မေရာက္ေသးရင္ေတာင္ ထြက္ေမွ်ာ္ေသးတယ္ဗ်ာ ။
ကၽြန္ေတာ္ကသာ ေခြးေလးကိုခ်စ္ေနတာ ။
ေခြးေလးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို..... ။

ကၽြန္ေတာ္မွာငွက္ေလးတစ္ေကာင္ရွိတယ္ ။
အဲဒိ ငွက္ကၾကက္တူေရြးအမ်ိဳး၊ အဲဒီငွက္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္က ၾကက္တူေရြးေမြးခ်င္တယ္ဆိုၿပီး ပလာဇာေအာက္က ဆိုင္ကေန၀ယ္လာတာ ။
နာမည္က .......တဲ့ ။
ငွက္ကေလးကိုကၽြန္ေတာ္မတရား ခ်စ္တာ၊ ငွက္ကေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ပဲသီးေကၽြးတယ္ ။
ငရုတ္သီးေကၽြးတယ္ ။
စကားသင္ေပးတယ္ ။
စားေတာ့စားတယ္ မေျပာဘူး ။
တျခားလူသင္ရင္ ေျပာတယ္ ။
တစ္ရက္ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကို အာလာဒင္ကားထဲက လူဆိုးႀကီးလို ပုခံုးေပၚတင္ထားၾကည့္တယ္ ကၽြန္ေတာ္နားရြက္ကို ဆိတ္ၿပီးပ်ံေျပးေကာဗ် ။
မနည္းလိုက္ဖမ္းရတယ္ ။
တျခားလူေတြဆိုရင္ေတာ့ ေအးေဆးပဲ ။
ကၽြန္ေတာ္ကသာ ငွက္ကေလးကိုခ်စ္ေနတာ ။
ငွက္ကေလးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ....... ။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အခန္းထဲမွာ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ ရွိတယ္ ။
ျမန္မာ ေကာင္မေလးဗ် ။
အသားျဖဴျဖဴေလး ။
နာမည္က...... ။
ကၽြန္ေတာ္အဲဒီေကာင္မေလးကို ၂၀၀၆ (၁၀)တန္း D မွာေတြ႔ခဲ့တာ ။
ကၽြန္ေတာ္ အဲဒီ ေကာင္မေလးကို ...... ခ်စ္တယ္ ။
ေကာင္မေလးကိုစကားေျပာတယ္ ။
ေကာင္မေလးက ေျပာခ်င္သလို မေျပာခ်င္သလိုနဲ႔၊
တျခားလူေတြနဲ႔ဆိုရင္ေတာ့ ရႊန္းရႊန္းကိုေ၀ေနတာပဲ ။
သူ႔ကိုကၽြန္ေတာ္ႏွစ္သက္တဲ့ ပစၥည္းေလးေတြေပးတယ္ ။
အကုန္စည္ပင္ဆီေရာက္တာခ်ည္းပဲ ။
အခ်ိန္ၾကာတာနဲ႔မၾကာတာပဲ ကြာတယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကိုခ်စ္တယ္လို႔ေျပာတိုင္း သူကသူငယ္ခ်င္းပဲလုပ္စမ္းပါကြာ လို႔ခပ္ရင့္ရင့္ အၿမဲ ေျပာတယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္ကသာ ေကာင္မေလးကိုခ်စ္ေနတာ ။
ေကာင္မေလးကေတာ့ကၽြန္ေတာ္ကို ..... ။

တစ္ေန႔ ကၽြန္ေတာ္ေကာင္မေလးနဲ႔ အဆင္မေျပျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းကအျပန္ လမ္းမွာ အိမ္ေရာက္ရင္လည္း ငါ႔ကိုမခ်စ္တဲ့ ငါခ်စ္သတၱ၀ါေတြေတြ႔ရဦး မယ္ဆိုၿပီး စိတ္မသက္မသာနဲ႔ ေခါင္းငိုက္စိုက္ၿပီးျပန္လာတယ္ ။
ေလွ်ာက္ရင္းေလွ်ာက္ရင္း ေတာ္ေတာ္ေလးၾကာမွ သတိရလို႔ ေခါင္းေထာင္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကြင္းျပင္တစ္ခုထဲ ေရာက္ေနတာ ေတြ႔ရတယ္ ။
အဲဒီမွာ အိမ္ႏွစ္လံုးရွိတယ္ ။
တစ္လံုးကေလေပၚမွာေျမာက္ေနသလိုမ်ိဳး ၿပီးေတာ့ ေအာက္ေျခမွာ ျမဴေတြလိုအရာေတြဆိုင္းၿပီး ေရႊေရာင္ေတြလက္ေနတယ္ ။
ေနာက္တစ္လံုးက အိုမင္းၿပီး ေဆြးေျမ့ ေနသလိုျဖစ္ေနတယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္နဲ႔နီးတဲ့ အိမ္အိုႀကီးထဲ၀င္ၾကည့္ေတာ့ ၀င္လွ်င္၀င္ခ်င္းပဲ လူေတြ နတ္ဆိုးလို႔ေခၚတဲ့လူတစ္ေယာက္က ေကာင္ေလးဘာေတြျဖစ္ခ်င္ေနတာတုန္း ျဖစ္ခ်င္တာတစ္ခုေျပာပါ ။
ဒါေပမယ့္ အဲဒီျဖစ္ခ်င္တာက မုန္းတီးမႈနဲ႔ပတ္သတ္ရမယ္ေနာ္ လို႔ေျပာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း စိတ္ထဲ ျဖစ္လာတဲ့အတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေၾကာင္ေလး ေခြးေလး ငွက္ေလးနဲ႔ ေကာင္မေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္က သူတို႔ကိုခ်စ္သေလာက္ ကၽြန္ေတာ္က သူတို႔ကိုမုန္းေအာင္ ကူညီပါလို႔ေျပာေတာ့ ။
အင္း ေကာင္းတယ္ ျပည့္ေစ ဆိုၿပီး ေပ်ာက္သြားေရာ ။
ကၽြန္ေတာ္အဲဒိအိမ္ထြက္လာၿပီး ေနာက္အိမ္တစ္လံုးထဲ ဝင္တယ္ ။
အဲဒီမွာက်ေတာ့ နတ္ေကာင္း ကထိုင္ေနၿပီး မင္းခံစားေနရတဲ့စိတ္ဒုကၡေတြကို ငါနားလည္ပါတယ္ကြာ ။
အဲဒါေတြေျပေပ်ာက္ဖို႔ ငါဘယ္လိုကူညီရမလဲ ဆိုၿပီးႏွစ္သိမ့္တယ္ ။
အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ကို နားလည္ေပးမယ့္သူ ဘယ္သူမွမရွိေလာက္ဘူးထင္ေနတာဗ်ာ ဆိုၿပီးငိုလည္းငို ေပ်ာ္လည္းေပ်ာ္ျဖစ္သြားတယ္ ။
ေပ်ာ္လြန္းလို႔ ခုနကေတာင္းထားတဲ့ဆုကိုေတာင္ ေမ့သြားတယ္ ။
အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ နတ္ေကာင္းဆီမွာ ကၽြန္ေတာ္ကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေၾကာင္ေလး ေခြးေလး ငွက္ေလးနဲ႔ ေကာင္မေလးေတြက ကၽြန္ေတာ္ကို ျပန္ခ်စ္လာေအာင္ လုပ္ေပးပါ လို႔ေျပာေတာ့ ။
ေအး ေတာင္းတဲ့ဆုျပည့္ေစ တဲ့ ။
ကၽြန္ေတာ္လဲ အိမ္ထဲက ထြက္လိုက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အိမ္ေရွ႕နားေရာက္ေနေရာ ။
အဲဒါနဲ႔ အိမ္ထဲဝင္လိုက္ေကာ ေခြးကေျပးလာတယ္ ။
ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေပၚခုန္တက္တယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္စိတ္ထဲ ဘယ္လိုေခြးပါလိမ့္ ။
သဲေတြေပကုန္ေတာ့မွာပဲ ။
ေခြးသန္းကိုက္ရင္ ဒုကၡ ဆိုၿပီး ခပ္သြက္သြက္အိမ္ထဲဝင္လာတယ္ ။
အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့ ၾကက္တူေရြးက ျပန္လာၿပီလား၊ ေမာလာလား၊ ေရေသာက္မလား လို႔ ေျပာရင္း ကၽြန္ေတာ့ပုခံုးေပၚလာနားတယ္ ။
ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ကို ထပ္ခါထပ္ခါရြတ္ေနတယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္လည္းနားၿငီးတာနဲ႔ ငွက္ကိုပုခံုးေပၚက ပုတ္ခ်ၿပီးအခန္းထဲဝင္လွဲေနလိုက္တယ္ ။
အိပ္ေပ်ာ္ခါနီးလဲက်ေရာ ေညာင္ ဆိုၿပီး ေၾကာင္က ေျခရင္းကေန တက္လာၿပီး လက္ေမာင္းနားလာလွဲတယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ေၾကာင္ေမြးေတြႏွာေခါင္းထဲဝင္မွာစိုးတာနဲ႔ ဂုတ္ကဆြဲၿပီး အျပင္ထုတ္ အခန္းတံခါးပိတ္လိုက္တယ္ ။
ၿပီးေတာ့ အေတာ္ရႈပ္တဲ့အေကာင္ေတြပဲ ေနာက္ေန႔မွေပးပစ္ဦးမယ္ဆိုၿပီးေတြးမိတယ္ ။

ေနာက္ေန႔မနက္ ေက်ာင္းတက္ရတယ္ ။
ေက်ာင္းလည္းေရာက္ေကာ ေကာင္မေလးက ကၽြန္ေတာ္ဆီလာၿပီး စကားေျပာတယ္ ။ အဲဒီမွာကၽြန္ေတာ္က ..............။ ။



edit post

0 Reply to "နတ္သားပံုျပင္ (၂)"

Post a Comment