ေနက်ယ္ဝန္း

သီးျခားေခါင္းစဥ္ ေအာက္က သီးျခားလူ

ဒီေန႔ စေနေန႔ဗ် ။
ေက်ာင္းမတက္ရဘူး ။
က်ဴရွင္ပဲ တက္ရတယ္ ။
ေက်ာင္းပိတ္လို႔ က်ဴရွင္က အျပန္ေတာင္ လမ္းထဲကေကာင္ေတြနဲ႔ ေဘာလံုးကန္ဖို႔ ခ်ိန္းထားေသးတယ္ ။
ခ်ိန္းထားတဲ့ေနရာကေတာ့ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာေပါ့ ။
ကၽြန္ေတာ္ ညေန က်ဴရွင္ကဆင္း လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ေရာက္ေတာ့ ဟိုေကာင္ေတြ မရွိေသးဘူးဗ် ။ ေစာေနေသးလို႔နဲ႔တူတယ္ဆိုၿပီး ဆိုင္ထဲဝင္ထိုင္ၿပီး လက္ဖက္ရည္မွာၿပီးေသာက္ ေနလိုက္တယ္ ။
ဟိုေကာင္ေတြဆိုလို႔ ေျပာရဦးမယ္ ။
ဟိုေကာင္ေတြ အေၾကာင္းေပါ့ ။
ကၽြန္ေတာ္ ငယ္ငယ္ထဲကေပါင္းတာမဟုတ္ေပမယ့္ ငယ္ငယ္ကတည္းကေပါင္းသလို ေတာ္ေတာ္ေလးခင္
ေတာ္ေတာ္ေလး တြဲျဖစ္တယ္ ။
သူတို႔နာမယ္ အတိအက် မသိေတာ့မသိဘူး ဟိုေကာင္ ဒီေကာင္နဲ႔ နာမယ္ တစ္လံုး ကိုပဲ ကို တပ္ ေခၚလိုက္ ၾကီး ထည့္ေခၚလိုက္နဲ႔ပဲေျပာတာ ။
လမ္းထဲက လူၾကီးေတြကေတာ့ ေခၚၾကတယ္ ။
ဂ်ပိုးေတြတဲ့ ။
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေပါင္းတာပဲ ။
လူလည္း ေသရင္ နံတယ္ ။
ၾကမ္းပိုးလည္း ေသရင္ နံတာပဲ ။
အတူတူပဲ ။
မဟုတ္ဘူးလား ။
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ လူေကာင္းရယ္ လူဆိုးရယ္ဆိုၿပီး မခြဲပါဘူး ေပါင္းတာပဲ ။
တခ်ိဳ႕လူၾကီးေတြကေတာ့ ေျပာပါတယ္ ။
နင္ သူတို႔နဲ႔ ၾကပ္ၾကပ္ေပါင္း နင္ပါ ဂ်ပိုးစာရင္းဝင္သြားမယ္ တဲ့ ။
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေအးေဆးပဲ ။
ပတၱျမားမွန္ရင္ ဘာျဖစ္လဲ သိၾကတယ္မလား ။
အဲလိုေပါ့ဗ်ာ ။
ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္သိခ်င္တာဗ် ။
သူတို႔ ဘာလို႔ အဲလို ျဖစ္ေနၾကတာလဲ ဆိုတာေပါ့ ။
ဘာျဖစ္လို႔ အဲလိုလုပ္ေနၾကတာလဲ ဆိုတာသိခ်င္လို႔ ေလ ။
ဟို ဆရာတာရာမင္းေဝ စာအုပ္ထဲမွာေတာင္ပါေသးတယ္
သူ႔လိုမျဖစ္ခ်င္ရင္ သူ႔ကိုေလ့လာပါ ဆိုတာေလ ။
ကၽြန္ေတာ္က အရမ္းၾကီးဆိုးသြမ္းေနတာမဟုတ္ဘူးလို႔ေတာ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ထင္တယ္ ။ သူမ်ားေတြဘယ္လိုထင္လဲေတာ့မသိဘူးေပါ့ေလ ။
ကၽြန္ေတာ့္ ဆိုးတဲ့ေဘာ္ဒါေတြလို မဆိုးခ်င္လို႔ အနီးကပ္ေလ့လာတာေပါ့ ။
အဲ ။ သူ႔ကို ေလ့လာရင္း သူ႔လိုျဖစ္သြားတက္သည္။ ဆိုတာေတာ့ သတိထားရတာေပါ့ဗ်ာ ။
ထားဦးေတာ့ ။
ကၽြန္ေတာ္လက္ဖက္ရည္ေသာက္ၿပီး ပ်င္းပ်င္းရွိတာနဲ႔ ဟိုဟိုဒီဒီေလွ်ာက္ၾကည့္ၿပီး ေဘးဝိုင္း ေတြမွာ
ဘာေတြေျပာေနလဲ နားစြင့္ၾကည့္လိုက္တယ္ ။
ေဘးကပ္ရပ္ဝိုင္းက ဖေလာ္အေၾကာင္းေျပာေနၾကတာဗ် ။
လူၾကီးသံုးေယာက္ေလ ။
စကားဝိုင္းက အခုမွ အစပ်ိဳးတုန္းရွိေသးတယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ဖေလာ္အေၾကာင္း စိတ္ဝင္စားေတာ့ နားစြင့္ေနမိတယ္ ။
သူတို႔ေျပာတာနားေထာင္ေနရင္း တျဖည္းျဖည္းစိတ္ဝင္စားလာတာနဲ႔ လက္ဖက္ရည္ခြက္ေလး မ ၿပီး ဝိုင္းေျပာင္းထိုင္ၿပီးကို နားေထာင္ေနလိုက္တယ္ ။
ဟိုလူၾကီးေတြကေတာ့ သူတို႔ စကားဝိုင္းကို လာနားေထာင္တယ္ဟဲ့ ဆိုၿပီး ၿပံဳးသြားေသးတယ္ ။
မင္းနာမယ္ ဘယ္လိုေခၚလဲလို႔ေမးတယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ရိုရိုက်ိဳးက်ိဳးေလး ဘယ္သူပါခင္ဗ် ဆိုၿပီးေျပာ ။
ေနာက္ေတာ့ ေက်ာင္း ေနာက္ေတာ့ ေမဂ်ာ ေမး ကၽြန္ေတာ္လည္း ဖေလာ္ယူထားတာပါေျပာေတာ့ ။
ေအး ေအး ေကာင္းတယ္ဆိုၿပီး သူတို႔ စကားဝိုင္းကို ျပန္ဆက္တယ္ ။
ေျပာေနၾကတာ ဂရိ ဖေလာ္ အီဂ်စ္ ဖေလာ္ အေနာက္တိုင္း ဖေလာ္ အေရွ႕တိုင္း ဖေလာ္ အလယ္တိုင္း ဖေလာ္ နဲ႔ စံုပလံုကို စိေနတာပဲ ။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္သိတဲ့ လူေတြအေၾကာင္း တက္အားသ၍ ပါဝင္တာေပါ့ဗ်ာ ။
သူတို႔ စကားမွာေျမာၿပီး ဟိုေကာင္ေတြ ေရာက္ေနတာေတာင္ သတိမထားမိဘူး ။
ဟိုေကာင္ေတြ ကၽြန္ေတာ္ထိုင္ေနတဲ့ ဝိုင္းေရာက္လာ ကၽြန္ေတာ့္ ပုခံုးလာပုတ္ၿပီး ေဟ့ေကာင္ လာလကြာ လို႔ေျပာေတာ့မွ ေရာက္မွန္းသိတယ္ ။
ကၽြန္ေတာ့္ကိုလာေခၚတဲ့ေကာင္ေတြလည္းေတြ႔ေရာ ဟိုလူၾကီးေတြ ကၽြန္ေတာ့္ေကာင္ေတြ ၾကည့္လိုက္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ၾကည့္လိုက္ၿပီး ခုနက ၿပံဳးေနတဲ့ မ်က္ႏွာဘယ္ေခ်ာင္ေျပးဖြက္လိုက္မွန္းေတာင္ မသိဘူး ။
ကၽြန္ေတာ္လည္း သူတို႔ ကို တစ္ခ်က္ၿပံဳးျပၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ေဘာ္ဒါေတြ ထိုင္တဲ့ ဝိုင္းကို ကူးလာလိုက္တယ္ ။
ခဏေလာက္ေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သိခ်င္တာတစ္ခုကို ခုနကလူၾကီးေတြဝိုင္းဆီ လွမ္းေမးလိုက္တယ္ ။
ဦးေလးေပါ့ ဆိုခေရးတီးက အဆိပ္ေသာက္ေသတာဆို ဘာအေၾကာင္းေၾကာင့္လဲဟင္ လို႔ ေမးလိုက္တယ္ ။
ဟိုလူၾကီးေတြ အေျပာမပ်က္ဘူး ။
မၾကားလို႔ေနလိမ့္မယ္ ဆိုၿပီး ထပ္ခပ္က်ယ္က်ယ္ေမးေတာ့ ။
သူတို႔ သံုးေယာက္က ကၽြန္ေတာ္တို႔ဝိုင္းကို ျခံဳၾကည့္ၿပီး ရွင္းမယ္ေဟ့ဆိုၿပီး ပိုက္ဆံ ရွင္းၿပီး ထြက္သြားၾကေရာ ။
သူတို႔ထြက္သြားေတာ့ သူတို႔ခ်င္းေျပာတာကို ကၽြန္ေတာ့္နားကလည္း ၾကားလိုက္ေသးတယ္ ။
အလကားပါကြာ ဆန္ကုန္ေျမေလးပါ တဲ့ ။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ဘယ္လိုတုန္းဟ ဆိုၿပီး ေရေႏြးမႈတ္ေသာက္ေနလိုက္တယ္ ။
ဟိုေကာင္ေတြနဲ႔ စကားေတြ ဘာေတြ ခဏေျပာ ပိုက္ဆံရွင္းၿပီး ေဘာလံုးကြင္းဖက္ကို ေလွ်ာက္လာတယ္ ။
ထံုးစံအတိုင္း ေဟးလားဝါးလားေပါ့ ။
ကၽြန္ေတာ္က ေဘာလံုးပိုက္ သူတို႔ေျပာတာနားေထာင္ တခ်က္တခ်က္ ဝင္ ဝင္ ကစ္ ။
အဲလို ေလွ်ာက္လာေနတုန္း ေကာင္မေလး သံုးေယာက္ စက္ဘီးသံုးစီးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ကေန နင္းလာတာေတြ႕ရတယ္ ။
အဲဒီသံုးေယာက္ ဘယ္သူေတြဆိုတာ ဟိုးအေဝးၾကီးကတည္းက သိတယ္ဗ် ။
ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ တစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ္တို႔ေက်ာင္းက ။
ကၽြန္ေတာ္ၾကိဳက္ေနတဲ့ စာေပးဖူးတဲ့ ေကာင္မေလး ေနာက္ႏွစ္ေယာက္က သူ႔ က်ဴရွင္က သူငယ္ခ်င္းထင္ပါရဲ့ ။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ေကာင္မေလး လာေနတယ္ဆိုေတာ့ ဟိုေကာင္ေတြကို ျငိမ္ဖို႔ေျပာ လက္ထဲက ေဘာလံုးကို ေပး ၿပီး ဆံပင္ေလး ဘာေလးသပ္တာေပါ့ ။
ကၽြန္ေတာ့္ကို လူတစ္ေယာက္ေျပာဖူးတယ္ဗ် ။
ဘာေျပာတာလဲဆိုေတာ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို သြားပိုးမယ္ဆိုရင္ တဲ့ ဘယ္ေတာ့မွ ကိုယ့္ထက္ ရုပ္သာတဲ့လူနဲ႔ မသြားနဲ႔တဲ့ ။
သြားရင္ ရုပ္သာတဲ့ေကာင္ဆီကိုပဲ ၾကည့္ၿပီး ကိုယ့္ကိုမၾကည့္ဘဲေနလိမ့္မယ္ တဲ့ ။
အခုဟာက သြား ပိုး တာေတာင္မဟုတ္ဘူး ။
လာအပိုးခံသလိုေတာင္ျဖစ္ေနေသးတယ္ ။
အဲေကာင္မေလးကလည္း အဲဒီ စကားၾကားဖူးတယ္ထင္ပါရဲ့ ။
သူ႔ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္က ရြဲ ပလဲ လို႔ ။
အဲဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဟိုေကာင္ေတြကို တစ္ခ်က္ေဝ့ၾကည့္ ။
ကၽြန္ေတာ္ သူတို႔ထက္ ရုပ္ သာလား မသာလား ေတာ့မသိဘူး ။
က်ဴရွင္က ျပန္လာတာဆိုေတာ့က ပို သပ္ရပ္ေနေသးတာေတာ့ အမွန္ပဲ ။
စိတ္ထဲမွာေတာ့ ဟဲဟဲ ငါကြ ေပါ့ ။
အနားေရာက္မွ လီေရာင္ေဂ်း လို ၿပံဳးျပလိုက္ဦးမယ္ဆိုၿပီး ေတြးလို႔ ။
ခပ္လွမ္းလွမ္းေရာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔အုပ္စုကို ျမင္သြားတယ္ဗ် ။
ျမင္လည္း ျမင္လည္း ျမင္ေရာ သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ရယ္ေမာၿပီး စကားေျပာလာတာကေန ရုပ္ေတာင္တည္သြားေသး ။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ၿပံဳးျပလိုက္ပါေသးတယ္ ။
သူကေတာ့ တည္တည္ပဲ ။
နဲနဲေတာင္မာသြားေသးသလိုပဲ ။
သူ႔သူငယ္ခ်င္းက ခပ္တိုးတိုးေလး လွမ္းေမးတယ္ သူ႔ကို ။
ဟိုေကာင္လား နင့္ကို စာေပးတယ္ဆိုတာ တဲ့ ။
ေကာင္မေလး ျပန္ေျဖေပးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေနာက္ နဲနဲေတာင္ေရာက္ေနၿပီ ။
အဲဒါကို ကၽြန္ေတာ့္နားကလည္း ၾကားျဖစ္ေအာင္ၾကားလိုက္ေသးတယ္ ။
အလကားပါဟာ ဒီလိုေကာင္ကိုလား တဲ့ ။

========================================================
In the kingdom of blind
the one-eyed man is king
အႏူေတာမွာ လူေခ်ာျဖစ္

[ သို႔ေသာ္္ ႏူနာေရာဂါသည္ ကူးစက္တက္၏ ]
========================================================



edit post

0 Reply to "ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ၾကမ္းပိုး"

Post a Comment